هواداران سن لورنزو: رونالدو که ترسي ندارد
X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
هواداران سن لورنزو: رونالدو که ترسي ندارد
  • بازدید : (57)
هواداران سن لورنزو: رونالدو که ترسي ندارد

هواداران سن لورنزو: رونالدو که ترسي ندارد


سن لورنزو امشب حساس ترين و مهمترين بازي تاريخ حياتش را مقابل رئال مادريد برگزار خواهد کرد.

 بیش از 1000 هوادار سن لورنزو، رنج سفر طولانی مدت به مراکش را به جان خریده و برای تشویق تیمشان مقابل رئال، وارد شهر مراکش شده اند.این هواداران همانند تمام آرژانتینی ها، بسیار پرشور و با تعصب در مورد تیم محبوب خود صحبت می کنند. برای آنها مقابله با رئال، حساسترین دیدار تاریخ به حساب می آید.


خوان پالرمو یکی از این هواداران است که به مراکش آمده است. وقتی از او در مورد ترس از کریس رونالدو سوال پرسیده شد وی اینگونه جواب داد:" رئال بدون شک بهترین تیم جهان است اما ما سن لورنزویی ها همیشه خوشبین هستیم.امشب مقابل رئال برای مرگ و زندگی بازی خواهیم کرد و برای هر توپی می جنگیم.

کریس رونالدو؟ سن لورنزو پاپ سن فرانسیسکو را دارد. خدا و پاپ با ما هستند دیگر دلیلی ندارد که بخواهیم از کریستیانو و از رئال مادرید بترسیم.رئال بدون مودریچ از فدرتش کم شده و خامس و راموس هم در اوج آمادگی نیستند. می توانیم از این مساله استفاده کرده و رئال را شکست دهیم." نکته جالب در اینجا بود که تمام هواداران سن لورنزو چنین عقیده ای داشتند و معتقد بودند که کریس رونالدو ترسی ندارد.


برچسب ها : ,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: